Monday, August 4, 2008

Tawaran Cuti Belajar Bergaji Penuh

Assalamualaikum dan Salam sejahtera, berhubung tawaran

Melanjut pelajaran Diploma Siswazah Penyalahgunaan Dadah,ramai yang tidak mengetahui akan hal ini. Sebenarnya setiap tahun peluang di buka kepada 30 orang dari KPM dan 30 dari SPA. Namun setiap tahun hanya 21 dan 22 orang yang minta sambung belajar.


Kemungkinan tidak disampaikan oleh orang yang berkenaan pada anda, atau memang anda dilihat tidak berminat. Apapun saya nak buka sedikit gambaran, bahwa peluang ini terbuka kepada semua pemegang ijazah Bimbingan, Kaunseling, Psikologi dan yang berkaitan. Cuti bergaji penuh dan diberikan elaun sara hidup. Masa hanta 9 bulan. Umur tidak melebihi 40 tahun. Sudahpun sah jawatan, sudah membuat isytihar harta, dipersetujui oleh majikan dan markah tahunan 85 ke atas.


Ayuhlah, ramai-ramai tahun depan, sesiapa yang nak tambah ilmu, atau nak keluar makan angin sekejap di luar sekolah, atau mencari idea baru. Silakan jangan bertangguh.Tahun ini, rakan-rakan saya dari Johor pun ada, Pasir Puteh Kelantan pun ada, mereka ulang alik setiap minggu.Hehe.duk rumah sewa lah kat sini kalau tak nak menumpang rumah sedara.


Kepada yang ingin mengetahui lebih lanjut, boleh bertanyakan pada Cr.En.Samsul Dolah, bekas alumni cemerlang SPADA ini.

 

No comments:

Post a Comment