Wednesday, February 4, 2009

APa kHabar Kawan Kita Di Sana?

Kesian sungguh member kita kat belah Bukit Beruntung, depa 2 orang Kak Mus dan Kak Ira katanya duk dalam hutan sikit, agak-agak hutan la sikit, sebab apo tau, tak dok line telefon, jam 5 petang baru ada, itu pun sebab keluar dari rimba. Hehe patutla, bila nak call dia tak jawab, operator yang tolong jawab. Oooo....ado pasang operator lak looni noooo...

Laporan dari Ipoh, ini pun satu, kita tak tau macam mana keadaan member kita nih. Masih ada lagi ke kat situ. Takut balik tidok kat rumah. NI kan dunia semuo. Satu sesi pun tak leh nak buat lagi tempoh hari.WAktu wartawan kami hubungi hari tu, katanya dah siap semua, tinggal nak binding dan bawa ke SPADA untuk dibentang esok. Hebat sungguh abang kita nih.

Kami di Sungai Besi pun gitu gak, namanya Sungai Besi, dan penuh dengan klien, nak dapatkan klien pun bukan mudah, dia pegi ke lain pulak klien tu, katanya hujang. Nak-nak sesi kelompok, eh, tapi kalau sesi kelompok dengan cik cik , amboi....laku lak...

Khabarnya Lenny pun poning jugak. Cam ne nak buat sesi, malam-malam masih kat paso malam, ingat cari kuih ke apo, rupanya ikut AADK buat outreach, la.....kerja over time la pulak. Agak-agak nya banyak la markah, ada markah over jugak tu kot.

Cik Nan kita pulak, sibuk masuk keluar mahkamah. Nak lawan Sirul Azhar ke bos? Apu pun sesi yang penting, semoga dah siap demo di sana, yang lain tu pinggan mangkuk je.
 

No comments:

Post a Comment