Tamu






widgets

Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

Soalan-soalan seputar FingerPrint Analyst

Admin Blog

Admin Blog
Noorhisham Hamzah

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.

Bantuan Musim Covid

Buletin 1, 4.4
Motivasi 1, 4.4
Motivasi 2 ,6.4
Buletin 2
Soal Selidik COvid
Hubungi Murid. 19.4
Mengisi epkm, 21.4
Buletin 3, 26.4
Hub Parent, 27.4
19.5 Mesy SPada
Saturday, February 7, 2009
07 Feb 2009. Terima kasih warga guru, pentadbir dan ibu bapa SK TAAM yang menjemput dan sudi mendengar syarahan saya pagi ini. Awalnya saya fikir panjang jugak 1 jam setengah ni, apa nak disampaikan, tapi Al-hamdulillah, segalanya selesai, dan saya tak sempat sampaikan semuanya, kerana waktu mula sesi ceramah tadi pun agak terlambat sedikit.

Tahniah kepada ibu bapa, kerana inilah kali pertama saya lihat yang paling ramai ibu bapa hadir ke mesyuarat seperti ini. Semoga kesedaran akna pentingnya peranan ibu bapa di dalam membantu anak-anak berterusan di sekolah ini.

Seperti yang saya katakan tadi, peranan ibu dan bapa sangat penting. Ramai anak-anak kecundang dalam pendidikan, sehingga akhirnya menjadi penagih dadah disebabkan masalah yang datang dari keluarga.

Masih ada lagi rakaman dialog yang saya telah saya perdengarkan tadi.. Mereka adalah ibu bapa cemerlang, yang anak mereka mendapat 5A di SK Bangi tahun 2007. Saya link di website saya, tuan-tuan boleh downloadnya dengan izin dan bagi-bagi kan lah kepada kenalan, alamat tersebut ialah www.kaunselor.com/taam.

Kemungkinan bahan tersebut tidak bertahan lama di situ, kemungkinan saya perlu delete untuk masa akan datang, jadi cepat-cepatlah memuat turunkannya. SELAMAT MAJU JAYA. Salah satu audio rakaman boleh di dengar di dengan klik di sini

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Anda ada Blog?

Saya menawarkan kepada anda memiliki blog seperti ini, saya akan bangunkan untuk anda dan serahkan untuk anda guna. Kos terendah RM49.90 sahaja.

Curahkan tulisan anda, karya anda di blog untuk dinikmati generasi selepas anda.

Search This Blog

Link Crosword

Klik

noTA cROSWORD Klik

Chat

Buku-buku Kami

Hipnosis



Metafizik

Rahsia di Sebalik Cap Jari


Buku Appsheet Siri 1


48 Rumus Excel

Rahsia Slaid Presentation Memukau






Life is Learning

Siap Maju

Siap Maju
noorhisham