Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

PANDUAN MENGISI DATA PSIKOMETRIK

1. BUKA WEB EPKM.MOE.GOV.MY 2. KLIK GURU KAUNSELING 3. PILIH TAHUN PERTAMA 4. TURUN KE BAWAH SEKALI, KLIK DOWNLOAD LAKUKAN UNTUK SEMUA TAHUN...

Admin Blog

Admin Blog
Manisah
Thursday, April 23, 2009
Dlm byk2 report...ni lah yg paling DAHSYAT....ada gambar model lagi kat depan 2...dgn BOSS plak tu. Abe Nan ...ada apa2 ke ni...markah lebih ekkkk....

Cikgu Nuar punya sama kaler mcm acu..PINK...kt cikgu nuar kaler d pilih atas nasihat Pembantu Peribadi....


Warna kuning dtg khas dari PERSADA...oleh Raja acheh...

Ha..ni plak ibu mengandung...best student kita ...agak2 baby girl kot...suke pink karer...

Penghulu kelas aka penghulu pancing....sama dengan geng kat bawah ni...sapa punya la fail kat atas fail ni ek..tebal betul...

ni pun geng kaki pancing...internship ke ...inter fish...


datang khas dari internship hulu langat...FJ bukan fantastic Farid...tapi Funny Farid...wahaha

Haa,...yg ni dari Negeri Cik Siti Wan Tak Kembang....Wan Azlina...kunin nyer...

NI plak...kawan baik wan ....Cik Siti Yan Tak Kembang-kembang...hehehe...tapi brutal..



NI plak..member Cik Siti Yan Tak Kembang-kembang kejar LRT..Cikgu Jai...


Ni...orang yang paling garang...ketua rombongan AKA tok imam punya...



Agak2 sapa punyelah yang palin berat ek.....eh npk x ada orang htr i kotak kat hujung 2...sapa ek..mesti klu en halim timbang kilo sure kotak 2 menang..nk tau saper..tgu le part II

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.

Blog Archive