Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

LOGO

 

Admin Blog

Admin Blog
Manisah
Saturday, May 9, 2009

Setelah tiga bulan bertapa di tempat internship masing-masing, kami bertemu kembali pada hari pembentangan kajian kes 7 April 2009. Tengok Pandy dan Vijaya macam pinang dibelah dua...hehe

Malamnya ada jamuan pulak. Katanya untuk rai student SPADA tapi yang dirai kena bertungkus lumus siapkan semua persiapan. Cian...hahaha.. Farid sampai kepenatan bersandar kat dinding tu..

Yang ni pulak, cikgu Jai sedang testing suara untuk jadi pengacara majlis. Memang kelasss la suara cikgu Jai ni. Ada bakat jadi pengacara jemputan...Silap haribulan jadi pengacara majlis tetap dan berpencen...huhuhu...

Nor n Yan ni memang ratu gambar. Pantang nampak lensa kamera...pose spontan jek...

Ni lah perancang utama majlis jamuan malam SPADA 2009, Ida. Dari surat menyurat sampailah ke kain alas meja makan, dia tentukan. Cik Nan tu nak tunjuk muka gak sini...Nampak penat je cik Nan?..

Lenny malam tu tak leh buat apa. Jadi pemerhati PBB je sebab tangannya tinggal 1...hihihihi...1 lagi kena balut..baru lepas operate...Kak Lin biasa la...kontrol ayu...haha

Yang ni pulak, Ketua Program SPADA En Halim dengan En Rajan, Kaunselor Hospital Sg Buloh. Ntah apalah yg dibincangkan tu...

Fuyoooo...Ikan goreng pun sodappp...Tak sabar2 dah si Nuar Ganu nak ratah ikan tu. Eh...ikang la...Izhar kat sebelah tu dah telan air liur dah..tunggu giliran..tu tgn sape plak ye sebelah pandy tu...tengok pandy...tak pandang kiri kanan dah...doa makan pun tak sempat baca dah tu, lapo...hihihihi

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.

Blog Archive