Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

LOGO

 

Admin Blog

Admin Blog
Manisah
Saturday, October 17, 2009
Kemungkinan besar satu perjumpaan Guru bimbingan dan kaunseling sekolah rendah dan menengah Daerah Hulu Langat akan diadakan pada 21 Oktober ini, saya telah berusaha memudahkan kefahaman hadirin dengan power-point.

Namun bimbang ada yang tidak datang, maklum pelbagai macam karenah yang cukup difahami oleh dunia perguruan, surat lambat sampai, LADAP, PAR tidak datang PPD, demam, kena hantar budak bola tampar, kena hadir kursus, kena jadi MC di majlis itu dan ini, maka saya

telah menguploadkan power point ini, jika anda berkemungkinan tidak hadir, sila baca manual ini. Makluman, semua data yang hendak dihantar mestilah digabung antara kesemua kaunselor yang ada di sekolah anda.

Contohnya ada 3 atau 4 orang kaunselor, sila gabung semua data dan hantar mengikut cara yang telah saya berikan ini.

Sila klik manual penghantaran di sini, awas, jangan terlambat.

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.

Blog Archive