Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

PANDUAN MENGISI DATA PSIKOMETRIK

1. BUKA WEB EPKM.MOE.GOV.MY 2. KLIK GURU KAUNSELING 3. PILIH TAHUN PERTAMA 4. TURUN KE BAWAH SEKALI, KLIK DOWNLOAD LAKUKAN UNTUK SEMUA TAHUN...

Admin Blog

Admin Blog
Manisah
Monday, November 2, 2009
Dari data yang telah di upload, kami dapati ada sekolah yang menghantar fail excel 2007. Perlu dimaklumi, tidak semua program dewasa ini telah beralih ke Microsoft Office Excel 2007. Masih ramai lagi yang menggunakan perisian 2003. Harap teliti dahulu ketika ingin menghantarnya, ada baiknya anda convert dahulu fail excel 2007 menjadi excel 2003.

Yang kedua, perhatikan aspek keseragaman nama fail. Ini terpulang kepada JU Daerah dan Negeri masing-masing demi memudahkan mereka. Jika bersetuju untuk menamakan fail tersebut dengan huruf kecil, maka semua kena ikut. Sambung...Klik Seterusnya

Adapula yang lebih suka nama fail mengikut kod sekolah masing-masing. Yang penting jangan hantar fail dengan nama yang asal. Ini perlu supaya tidak berlaku pertindihan dengan fail sekolah lain.

Sementara itu, rata-rata sekolah rendah Negeri Kelantan belum menghantarnya. Ini mungkin disebabkan mereka akan berbuat demikian sehari dua lagi.

Begitu juga dengan Terengganu. Masih belum ada yang hantar setakat malam ini. Harap dapat disegerakan.

Berikut Sekolah Menengah Negeri Kelantan yang telah pun menghantar fail laporan L4.

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.

Blog Archive