Friday, July 30, 2010

Mungkin ini yang TerakhiR



Hari ini, 5 orang mahasiswa KUIS datang menemuramah, 2 orang lelaki tidak muncul-muncul sehingga loceng balik dibunyikan. Harapnya tak lagi yang akan datang lepas ni, kalau nak maklumat jugak, sila emelkan ke afraima@yahoo.com.

Salah seorang berkata, "Cikgu jangan lupa masukkan gambar kita orang kat dalam tu (web) tau". OK lah... Dah masuk ni. Jangan lupa alamat ni, entah ada ke tidak apa yang kalian cari, tetapi selama ini, saya telah menulis lebih 1000 artikel. Semoga ada yang bermanfaat.


Sample Image Nikon D3000....Bilakah menjadi kenyataan
 

No comments:

Post a Comment