Sunday, August 1, 2010

Apabila Manusia Menjadi Haiwan

Puluhan tahun dengan penuh susah payah orang lain menunggu kelahiran zuriat tercinta. Ada manusia dalam dunia ini yang lebih kejam dari binatang.

Mereka memukul, menyiksa dan akhirnya membunuh manusia, jiwa yang tidak berdosa tanpa perasaan kemanusian, bahkan tanpa perasaan kehaiwanan pun, perasaan apa yang ada?

Haiwan yang baru melahirkan anaknya pun, marah jika manusia mendekati anaknya dan cuba-cuba mengambilnya.

Terima Kasih pada Azhar yang telah menghantar emel ini...ada gambar yang lebih trajis dibawah...saya tak publishkan di sini...

siapa yang mahu....berikan emel anda di bawah komen ...
 

4 comments:

  1. tinggal emel anda disini..ada kelapangan saya fowardkan

    ReplyDelete
  2. Gambar apa tu? Kakcik tak nampak.. :(

    ReplyDelete
  3. salam ya sheikh ingin jg sy melihatnya
    shimahasbi70@gmail.com
    syukan

    ReplyDelete
  4. hati aku tak kuat la sham nak tengok, tengok yang kat atas pun aku dah menangis. sampai hati mereka ni. kalau taknak anak tu bagi kat aku la takyah la seksa mereka...sakitnya melahirkan gembiranya mengandungkan anak tapi senangnya anak itu dibuang seperti tiada harga...

    ReplyDelete