Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

PANDUAN MENGISI DATA PSIKOMETRIK

1. BUKA WEB EPKM.MOE.GOV.MY 2. KLIK GURU KAUNSELING 3. PILIH TAHUN PERTAMA 4. TURUN KE BAWAH SEKALI, KLIK DOWNLOAD LAKUKAN UNTUK SEMUA TAHUN...

Admin Blog

Admin Blog
Manisah
Wednesday, December 1, 2010
Isi Musim Cuti Sekolah. Kali ini, tanpa persiapan awal dan perancangan, saya bersama keluarga dan sepupu ke Gua Kota Gelanggi, terletak 20 km dari Felda Kota Gelanggi 02. Sayangnya, setelah snap beberapa keping gambar menggunakan flash, bateri terus menunjukkan isyarat berkurangan. Menyebabkan saya menutup flash, khuatir tidak dapat mengambil gambar lagi.

Memang benar, hanya sempat beberapa keping sahaja, baki lagi saya gunakan Hand Phone sahaja. Berikut beberapa keping gambar disana.


Disini lah juga ditemui rangka tulang manusia yang hidup 2000 tahun sebelum Masihi.

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.

Blog Archive