Monday, November 19, 2012

Gambar sekitar kejayaan UPSR 2012


Anak penjual Kueh, cucu kepada Bapa Angkat Sekolah Kebangsaan Bangi ini sememangnya pelajar lincah dari awal persekolahan lagi.Pernah dilanda masalah, namun berkat usaha dan doa dari ibu bapanya, dia bersabar dengan masalahnya, memandang terus ke depan, tanpa menoleh ke belakang, melupakan sejenak masalahnya, hari ini dia dan ibunya mampu tersenyum dengan iringan air mata, 4A dalam gengamannya,

Murid pintar tapi malas buat kerja rumah. Fatin Izzaty dipanggil ke bilik kaunseling kerana itulah sikapnya. Kalau lah dari awal dia berjaya mengubah sikapnya, dia akan bersama dengan pelajar 5A. Tapi hari ini dia hanya dapay 4A.Apa pun. Fatin datang menemui saya dan mengucapkan terima kasih atas bimbingan dan kaunseling selama ini sehingga membuat dia berjaya mendapat 4A.Tahniah..
 
Mengharukan...Nash Aiman berbaju kuning, tidak memakai pun baju sekolah sebagai ditetapkan, hari ini dia dan ibunya tidak menyangka anaknya akan mendapat 4A dalam UPSR.Nash Aiman telah diberikan 2 kali ciuman kebanggaan oleh ibunya.Satu sebelah kanan dan satu lagi sebelah kiri.Tahniah Nash.Teruskan Usaha diperingkat selanjutnya.
 
Sebaris nama pelajar-pelajar yang mengharumkan nama sekolah tahun ini.Biarpun keputusan tidak setanding tahun 2011.Namun itulah keputusannya..setelah kita berusaha sehabis daya upaya.

Kegembiraan untuk keluarga juga

Hasil kejayaan awal
 
Lain-lain tempat
  '>
 

No comments:

Post a Comment