Saturday, January 9, 2016

Hanya Satu Dalam Dunia


Tertidur sepulangnya dari Pekan Sari di Salak Tinggi. Apakala terbangun, rupanya ada belasan kalendar dari sahabat En. ZUHAIRI MOHD NOPIAH. Beliau adalah pengasas LUA. Low of Universal Attraction di Malaysia yang bercorak kerohanian. Ramai sudah yang meningkat maju setelah mengikuti kursus ini. Bahkan ada yang kata, wang yang dibayar agak sedikit dengan apa yang diperolehi. Hanya yang tahu menghargai ilmu yang sanggup membayarnya.

Untuk Hadiah Rezeki kedua anda hari ini, saya ingin berikan Video kedua ini, biarkan saya jelaskan dulu mengapa video ini penting bagi anda tayangkan selaku kaunselor. Video ini saya dapat setelah menyampaikan ceramah kepada murid di SK Dato Shah Bandar. Murid itu yang mengesyorkan saya.

Ya,kadang-kadang kita belajar dari murid. Dengan ini, murid akan merasa betapa sakitnya sang ibu selama ini menjaga dan bersusah payah membesarkan dia. Anda olah terlebih dahulu dengan gaya bahasa yang tenang. Dan bawalah mereka masuk ke alam bawah sedar, minta semua bertenang, jangan bercakap dan saksikan, tiada duanya ibumu dalam dunia ini..




LINK

 

No comments:

Post a Comment