Edidik

Edidik

Inspirasi Nurani

Mensyukuri hari ini, mengikhlaskan apa yang telah berlaku.

Blog Archive

Tuesday, August 9, 2016
Alhamdulillah, setelah Kaunselor Kuching, Putrajaya dan Setiu mendengar penjelasan ini, kini giliran anda pula. Pada hari dan tarikh serta masa seperti tercatat di dalam poster di bawah ini. Insya Allah dengan izin Nya saya dapat bersama-sama dengan anda semua. Rebut lah peluang ini, paling tidak, jika anda tak mampu menghadiri kursus ribuan ringgit, anda boleh bertemu dengan insan yang telah menghadirinya. 


Di dalam kesempatan ini, saya ingin berkongsi corak fail yang saya hasilkan. Dari segi peraturan saya tidak berani mengatakan ianya benar 100%, namun dari segi visual, ianya sedap dipandang, mudah nak dicapai. 


Untuk itu, sebagai tanda terima kasih atas persahabatan kita di alam maya, dan anda menghargai hasil yang saya cetakan, berikut adalah link untuk anda download. Boleh kah, jika sudah download, edit, print dan sumbat ke dalam folder, anda snap gambar dan masukkan ke dalam facebook anda dan tag nama saya. 

Sekiranya anda dapati font yg saya gunakan tidak sama dengan font yg muncul di komputer anda, ini bermakna anda perlu hadir kursus WCP, dalam kursus ini font2 terkini yang digunakan dalam presentation abad 21 akan diberikan secara percuma. Bukan 1, bukan 2, bahkan berpuluh font2 yang anda sendiri pastinya tak cukup masa untuk mencarinya.

Klik Sini Untuk Download

Banyak juga perkongsian yang telah saya upload. Anda yang berada dalam Channel Telegram.me/noorhishamdotcom pasti lebih beruntung, kerana mendapat bahan percuma setiap hari tanpa bayaran.


Terima Kasih kerana Menghargai


Noorhisham CHT


3 comments:

  1. Syukur keras pada Allah kerana ketemukan dengan sahabat yang sebegini baik. X pernah lokek dengan ilmu yang ada.

    ReplyDelete

Search This Blog

Reminder

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.
=============
26-6 Mesy HEM
29-6
1. Mesyu Koko Kali 3
2. Hub Shamen, Beri Link Psikometrik
==================

Promosi untuk 30 orang, Emel baru dengan Drive Unlimited, Hanya RM45 sahaja.

namaanda@mail.gurukreatif.net
atau
namaanda@gurukreatif.net

Ibrah Dari Al-Quran

Al Baqarah : 72
Hendaknya seorang pencari ilmu lebih memerhatikan kandungan makna di sebalik kisah, bukan kepada para pelaku kisah

Mutiara Kata

Mutiara Kata

Nukilan Nurani

Nukilan 3


Manfaatkan persamaan dan
uruskan perbezaan
Akan terhasillah keserasian dan keindahan

Setiap kesulitan tetap akan muncul kemudahan.
Sabar menerbitkan keindahan
Kelapangan akan datang setelah kesusahan.
3@2016


Followers