Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

Motivasi Ke2 Musim Covid

Admin Blog

Admin Blog
Noorhisham Hamzha

Blog Archive

Tuesday, May 30, 2017


Untuk memudahkan urusan, hanya 17 orang sahaja satu trip, ini kerana dengan van yang kecil kita boleh masuk ke kampung-kampung sampai ke tempat Kubah hanyut. jika dengan bas besar, kita tak akan sampai ke kampung ini. 

Buat masa ini, sudah terdaftar 9 orang. Anda boleh join bersama saya untuk menikmati lawatan yang terkenang sampai bila-bila dan saya sendiri akan bercakap tentang sejarah lokasi-lokasi yang dilawati disamping penerangan oleh orang yang bersangkutan di tempat tersebut. 

Hanya RM1200.00 dah cukup untuk tiket pergi balik, hotel 4 malam, makan, minum dan sewa kenderaan di sana selama 4 hari. Bahkan dengan RM1200.00 masih ada wang lebihan untuk anda shopping.

Tak nak shopping, potong kos lagi. 


0 comments:

Post a Comment

Link

Tempahan Buku Klik

Search This Blog

Link Crosword

Klik

noTA cROSWORD Klik

Chat

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.

Kaunselor Anda

Kaunselor Anda