Tuesday, May 22, 2018

APA ITU FINGERPRINT ANALISA

Hai, ramai yang bertanya, apa tu FingerPrint, adakah sama dengan password jari untuk buka pintu? Oh, bukan, FingerPrint Analisa adalah ilmu baru akhir zaman ini dimana melalui lorekan di hujung jari manusia kita boleh lihat apakah bakat dan potensi yang ada pada dirinya. 

Kedua, untuk para kaunselor, guru bimbingan kita boleh ketahui bagaimana cara dia berfikir, bertindak, berbicara dan berkawan.  Ada orang suka ramai kawan, sebaliknya ada yang tak suka.

Ketiga, untuk ibubapa anda boleh tau bagaimana cara nak mendidik anak, nak up dia, nak bagi ganjaran padanya. 

Keempat, dengan teknik ini anda boleh bimbing orang lain, sesuai dengan cara otak dia bekerja. 

Kelima, bagi yang bujang, inilah salah satu cara anda mencari jodoh, dengan lorekan jari anda boleh tahu si dia tu macam mana sebenarnya. Apakah dia seorang yang LOGIK atau Penuh Perasaan. 

dan banyak lagi sebenarnya




Budak Cerdas, ternyata ada maklumt dijarinya

Respon Mahasiswa Master SPADA setelah mengenali ilmu ini

Apa Kata Prof Dr Hishamuddin setelah mempelajari ilmu ini


Daftar Segera Kursus Fingerprint Certified 



Jun
7-18 Umrah
15 LEBARAN
26 Excel S.alam
28 SK Mantin
30 Fingerprint Johor


Julai
1 FP Tahap 2
7 KV Kajang
8 Kolej Bdr Penawar
10-11 Perkhemahan
14 Linton University. Tmn Kosas
15 Fingerprint Tahap 1
21 SK Balik Pulau
22 FP Penang
28 Labuan
29 Labuan

Ogos
4 Ogos FP Kota Bharu
11 Free-(Tawaran Petaling)
22 Ogos Raya Haji
18 Perlis
25 Tawau

September
15 Gong Badak FP
16 free

Oktober
6 Melaka
22 Perlis
29


HUBUNGI : 011 1081 5141 UNTUK PERTANYAAN LANJUT



PESERTA SEBELUM

PESERTA NEG.SEMBILAN

PESERTA DARI SABAH, KELANTAN, KEDAH DAN SELANGOR
RANAU, SABAH

IPOH, PERAK

FAMA SELAYANG

SIK KEDAH

KLANG SELANGOR

KUCHING SARAWAK

TERENGGANU

KOTA BHARU

OH YA, LUPA NAK TUNJUK INI LAH SIJIL YANG ANDA AKAN DAPAT


Read more »

 

LOKASI KURSUS FINGERPRINT


Kursus Fingerprint Certified
30 Jun
Pejabat ABIM. BbU Johor
9 orang
15 Julai Nilai N.SEMBILAN
2 orang
22 Julai Penang
3 orang
OGOS Kelantan
2 Peserta dah ada
Umi Zaidah
Hartina Che Ali
1 September Terengganu
Gong Badak
Kosong
6 Oktober Melaka
Lokasi Muar

Pahang

Kedah

Sarawak

Read more »

 

Manfaat Belajar Ilmu Fingerprint

Jika kita tau dan sedar dimana kekuatan diri kita dan kita manfaatkan, kita menghampiri kejayaan.

Jika kita tak tau pun apa kekuatan kita, juga kelemahan kita, sangat besar kemungkinan kita akan ditipu, rugi.

Penting kenal potensi diri, agar kita dapat guna kelebihan yang Allah Taala anugerah untuk mengenderai hidup.

Dimana dan bagaimana nak kenal potensi diri. Sebahagian orang mengguna tarikh lahir, numerologi, bentuk wajah, tubuh, bilangan adik beradik., elemen tanah air api angin.

Namun, ada satu yang terkini, iaitu lorekan di hujung jari. Setiap lorekan itu membawa makna tersendiri. Dia datang sarat dengan makna. Yang terkadang orang memahami ia ilmu ramalan. Walhal di Talent Spectrum yang beribu pejabat diBandung hingga saat ini, telah membuat kajian dan scan terhadap lebih 200 ribu orang.

Akurasi datanya, validnya, absah nya, adalah 87.7%. Dengan laporan hasil test cap jari, banyak perkara yang boleh anda lakukan.

1. Motivasi Orang lain
2. Cara memberi ganjaran
3. Cara mendidik anak
4. Arah belajar, jurusan kuliah
5. Memilih pasangan hidup
6. Menemukan keunikan diri seseorang, mengapa dia berbeza
7. Tau potensi diri
8. Tau kelemahan diri
9. Gaya Belajar Dominan
10. Cara menghadapi stress
11. Cara seseorang download
12. Cara seseorang upload
13. Dll


Read more »

 
Monday, May 21, 2018

Buletin PPDa Siri 5 2018


Read more »

 

FingerPrint Analysis di Johor

Buat pertama kali, bayaran awal RM299.00, bayaran lewat RM350.00

Read more »

 
Tuesday, May 15, 2018

Selamat Datang Ramadhan Al Mubarak

2018, tahun kemenangan rakyat Malaysia menukar pemerintah yang mengenakan cukai yang tidak dibenarkan dalam Agama, cukai ini dikenakan terhadap semua umat Islam tidak mengira miskin atau kaya. 9 Mei menjadi sejarah, hari Rabu menjadi kenangan. Habis Pasca pilihanraya, kita menyambut datangnya bulan Ramadhan. Kita doakan negara Malaysia terus aman, makmur, moga keberkatan turun dari langit dan keluar dari bumi. Kerana Tuhan pernah menjanjikan, "Seandainya penduduk satu negeri beriman dan bertaqwa, Kami akan buka kan pintu-pintu keberkatan dari langit dan bumi" Al Anfal.

Read more »

 
Saturday, May 5, 2018

Hipnosis Diri Satu Manfaat

https://youtu.be/Y9sBwe0a7No

Read more »