TV

 
Thursday, February 27, 2020

APPSHEET VERSI 13 PLUS

Assalamu alaikum, Selamat Siang, ramai antara kita yang ingin buat kerja cepat, kalau boleh tanpa bergantung dengan komputer. Sebab nak kena buka komputer bagai, agak memakan masa.

Cikgu tau tak adanya sistem Appsheet?  Ya. Appsheet, dah 330 orang lebih di Malaysia yang mengguna sistem ini.


Sistem ini membantu anda mencari murid, dan maklumat berkaitan dirinya dalam masa yang pantas. Alamatnya, nombor telefon ibubapanya, tarikhlahirnya bahkan gaya belajarnya.


Dari Gaya belajar inilah, anda boleh buat sesi bimbingan dengan nya, Jika dia seorang dominan Visual, Auditori, Kinestatik, apa perlu dia buat untuk cemerlang?

Nak catat sesi pun mudah, terus taip dalam Appsheet, ia tersimpan dalam Drive anda. Walau hujan ribut melanda, HP anda hilang, data tu masih ada.

Kalau nak buat sesi macam mana?

cari nama dia, klik, turun bawah dan jumpa New, Klik


Bila klik New, paparan kat bawah ni muncul

Pilih Tahun, Pilih Nama Kaunselor/GBK
 
Masukkan nombor Rujukan Klien


Fokus nya tentang apa
Taip Laporan sesi di ruangan Catatan.



Kalau cikgu rasa nak pergi melawat rumah dia, klik sini, terus waze akan hantar cikgu ke alamat tu



Memang mudah dengan perisian ni, ia tak memberatkan HP, kerana data-data, termasuk gambar semua tersimpan dalam drive.

Apa kata kawan-kawan kita yang dah guna, cu klik ni






 

No comments:

Post a Comment