Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

JOM BELAJAR BERGURU

SELALUNYA MEMBACA DAN BELAJAR, JAUH BEZA, MEMBACA HANYA MENATAP, ADAPUN BELAJAR, KITA MENATAP, MENDENGAR DAN MELIHAT, DAYA INGATAN AKAN MENI...

Admin Blog

Admin Blog
Norish

Blog Archive

Friday, May 1, 2020

JUMAAT, 1 Mei 2020 | Asalnya buku appheet ini akan dicetak selepas tamat PKP, namun atas kebijaksanaan kerajaan, terdapat beberapa kedai yang boleh beroperasi.


Mungkin sebab itulah, pihak pencetak telah menghantar mesej kepada saya petang tadi, katanya Isnin ini akan membeli gam dan minggu depan dijangka siap buku Appshet dan juga buku Rumus 48 Excel.
Saya juga ada mengarangkan 6 buah buku lain, menjadikan semua 7 buah. Dan.. sedang menulis buku ke8 iaitu Appsheet Fasa 2. 

Untuk anda yang belum membuat tempahan, atau sudah membuat dan ingin menambah, boleh klik link dibawah ini.

Selemat Berpuasa bagi rakan seAgama. Sabar dan Tenang hadapi hidup, Mudah-mudahan anda semua disayangi. 




0 comments:

Post a Comment

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.