Edidik

Edidik

Tazkirah

Hidup Mesti Berkorban

Featured post

JOM BELAJAR BERGURU

SELALUNYA MEMBACA DAN BELAJAR, JAUH BEZA, MEMBACA HANYA MENATAP, ADAPUN BELAJAR, KITA MENATAP, MENDENGAR DAN MELIHAT, DAYA INGATAN AKAN MENI...

Admin Blog

Admin Blog
Norish

Blog Archive

Tuesday, May 5, 2020
Ramai jugak yang bertanya, apakah buku ini bentuknya ebook, saya kena up kan gambar buku ini untuk meleraikan pertanyaan-pertanyaan yang berligar dalam fikiran bakal pembeli. Buku ini dicetak 144 halaman, full warna. KOsnya agak tinggi disebabkan warna dan cetakan terhad 500 buah sahaja.

Hari ini, buku ini hanya tinggal 100 buah lebih sikit, mungkin esok akan terus berkurang.

Dan makluman penting, ianya tak akan di cetak lagi, kerana faktor kos yang tinggi dan masa yang lama untuk menghabiskan nya.

Klik Link Oder Sebelum Kehabisan

0 comments:

Post a Comment

Renungan

Hikmah Penularan virus koronavirus

Wahai Diri

Wahai Diriku, aku sayang pada diriku sendiri, Aku melihat diriku yang ceria itu, aku melihat diriku yang bahagia itu, itulah diriku yang sesungguhnya.

Ke manakah aku selama ini, aku ingin kembali,

Wahai Diriku, hal-hal yang tidak penting, tidak boleh mengganggu aku, hal-hal yang tidak berguna, aku letakkan aku lepaskan,

agar tenang hidupku
agar sihat badanku
agar lapang hidupku

Ya Tuhan, pandu hambaMu menjadi manusia cemerlang dunia, cemerlang akhirat

Ujian dalam hidup hadir untuk membuktikan cinta kita padaNya. Apakah hati masih cintakan dunia yang fana, atau akhirat yang kekal abadi. Oh Tuhan, bantu hambaMu untuk mendapat CINTA Mu yang Agung dan Abadie.